Operation Manual
Table Of Contents
- Forum™ 500
- Forum™ 5000
- Forum Phone 516 Forum Phone 526 Forum Phone 536
- Inhoudsopgave
- Systeemtelefoons Forum Phone 516/526/536
- Gebruik van de telefoon
- Toetsentoewijzing
- Kiestoetsen met ABC-toewijzing
- Lijntoets (eerste Gesprekstoets van het toestel)
- Programmeerbare toetsen
- Nummerherhalingstoets
- ABC-toets
- MenuCard-toets
- C-toets
- Info-toets
- Handenvrij-/Meeluister-toets
- Toets “Stil”
- Verbreektoets
- Headset-toets
- Ruggespraaktoets
- Plus-min-toets
- ESC-toets
- Pijltjestoetsen
- OK-toets
- Vergrendeling van uw telefoon door de systeembeheerder
- Toetsen van opschrift voorzien
- Display en MenuCards
- Extra toetsenblokken
- Headset gebruiken
- Telefoneren
- Als u haast hebt: belangrijke functies in het kort
- Algemene Functies
- De toewijzing van interne en externe oproepnummers
- Signalering op de gesprekstoetsen
- Gesprekken in wacht
- Oproepen aannemen tijdens de kiesvoorbereiding
- Blokkiezen/Kiesvoorbereiding
- Omschakelen stil
- Kostenweergave, weergave gespreksduur
- Volume met de plus-minus-toets veranderen
- Nummerherhaling
- Handenvrij spreken, meeluisteren
- Geblokkeerde/vrije nummers
- Telefoonslot
- Nakiezen DTMF/toonkiezen
- Keypad-keuze
- Least Cost Routing (LCR)
- Doorgeven van oproepnummers
- MenuCards vóór en tijdens een verbinding
- MenuCard “Kiezen” in de ruststatus
- Extern/Intern opbellen
- Gesprekken beantwoorden
- Ruggespraak, makelen, doorschakelen en conferentie
- Bijzondere oproepen/gesprekken
- Vanuit het telefoonboek opbellen
- Hot Desking: uw telefoon wisselt met u van werkplek
- Teamfuncties
- Op afstand bestuurde functies
- Eigenschappen en MenuCards
- Bijlage
- Index
- Technische support
- Systeemtelefoons Forum Phone 516/526/536
- Inhoudsopgave

Extern/Intern opbellen
Tele f o n er e n 67
en voor verdere evaluatie opslaan in de Forum 500 / Forum 5000.
Boekingsnummers zijn bv. geschikt om de kosten (telefoonkosten en tijd) af te
rekenen voor cliënten van een advocatenkantoor. Selecteer het menupunt.
Voer onder Nr. het boekingsnummer in (max. 8 cijfers) en bevestig met de
toets
O. Meer informatie vindt u in de paragraaf Informatie over
boekingsnummers vanaf pagina 68.
Parkeren: de gebruikers kunnen (één of meerdere) bellers gedurende een tijd
“parkeren” en ondertussen andere telefoongesprekken voeren of de hoorn
neerleggen en andere dingen doen. (Dit is een principieel verschil met de
functie “Gesprek in de wacht plaatsen”; bij deze functie wordt de verbinding
met de beller gescheiden zodra de opgebelde deelnemer de hoorn neerlegt.)
Geparkeerde oproepen worden bijgehouden in een lijst op het systeemtoestel.
Het systeem biedt de volgende vrije parkeerplaats aan (0-9, * of #). De
gebruiker kan de oproepen in willekeurige volgorde uit de lijst aannemen,
zodat op die manier een oproep doelgericht weer kan worden “uitgeparkt”.
Tot zijn oproep opnieuw wordt “uitgeparkt”, hoort de beller wachtmuziek
(Music on Hold) – indien wachtmuziek werd geconfigureerd. Als de beller na
een bepaalde tijd niet wordt “uitgeparkt”, wordt de oproep automatisch
opnieuw gesignaleerd bij de gebruiker zodra deze de hoorn heeft neergelegd
(op het display staat informatie over de heroproep). De beller is daardoor
automatisch “uitgeparkt”. Als de gebruiker echter nog een ander telefoonge-
sprek voert en de hoorn niet heeft neergelegd, hoort de beller de bezettoon
en is dan eveneens “uitgeparkt”.
De bevoegdheid voor het parkeren van verbindingen en de wachttijd die
verstrijkt voor de heroproep wordt uitgevoerd, stelt de systeemadministrator
in bij de systeemconfiguratie.
Pickup: * u neemt het gesprek voor een andere telefoon van uw Pickupgroep
aan. Uw eerste gesprek wordt in de wacht gezet.
(* niet mogelijk als er al twee verbindingen bestaan.)
Opmerking: indien de gebelde deelnemer tot een gebruikersgroep behoort
waarvoor de oproepovernamebescherming is geactiveerd, kunt
u oproepen voor zijn oproepnummer niet ophalen.
Pickup gericht:* u neemt een gesprek voor een willekeurig andere telefoon
aan. Geef daarvoor het nummer van de andere telefoon in. Is de andere
telefoon al in de gespreksstatus (bv. een antwoordapparaat neemt het
gesprek aan), dan neemt u het gesprek over. De gebruiker van de telefoon,
voor wie u de oproep aanneemt, moet bij een gebruikersgroep horen










